Real Techniques Powder Brush recenzija

13:10

Nedavno mi je stigao s iHerba novi paketić i u njemu među ostalim stvarčicama i Real Techniques Powder Brush. Obožavam ove kistove koji su kreacija dvaju sestara i od trena kada sam u ruke uzela kist za sjenilo iz Mini essentials seta, oni su postali rutina svakog mog šminkanja.




Pakiran je u prozirnu ambalažu, prilično čvrstu i teže savitljivu, a straga je uz opis kista na kartoniću napisana i link,na kom se RT kistovi mogu gledati u " akciji ".




Osobno su mi RT kistovi najmekši koje sam ikad probala, ali Powder Brush je mekši od svih u mojoj kolekciji, a ima ih popriličan broj.
Također, jako je velik, širinom veći i od moje dvije kabuki četke koje imam, ali daleko mekaniji i laganiji od njih, i to do te mjere da je nevjerojatan.





Zadnjih dana sam još i blijeđa nego inače, pa često posežem za bronzerom koji je za ovaj kist dušu dao. Dovoljno mi je doslovno jednom preći kistom preko bronzera ili pudera u kamenu da dobijem dovoljnu količinu za lice, a u nekoliko poteza ten izgleda sasvim prirodno.





Također, kada nisam dovoljno zadovoljna izgledom tekućeg pudera na licu, odnosno ako mi izgleda neprirodno, ovim " velikim pomagačem " mogu vrlo lako popraviti stanje i dovesti podlogu u red.





Sve u svemu, ovaj kist se pokazao izuzetno korisnim što za pudere i bronzere u kamenu, što za prirodni izgled podloge. Kako ga u tadnje vrijeme neprestano koristim, perem ga svaki dan i niti jedna dlačica nije ispala, kist nije promijenio formu, i dalje je najmekši kist. Platila sam ga oko 10 dolara na iHerb - u i ako mi se ikad uništi, ili još gore - ako ga zagubim, naručit ću ga opet.


You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images