Real Techniques Collectors Edition - Sculpting set recenzija i slike

09:06

U pozamašnom broju Real Techniques pomagala koje imam, ovaj set sam gledala najduže i nikako se nisam mogla odlučiti na kupnju. Preko fotografija na iHerbu mi je bio prekrasan i znala sam da će jednog dana biti u mojim rukama.




Ovaj set je limitirano izdanje, za koje ne znam koliko će se dugo zadržati na tržištu, ali trenutno je dostupno i na feelunique - u i na iHerbu, te na stranici realtechniques.




Prošlo je zasigurno mjesec dana otkako ga koristim, pa sam i stekla neke utiske. Ovaj set je idealan za konturiranje lica, sva tri kista su precizna, mekana i imaju više namjena, a konturiranje pomoću njih mi je postalo čas posla, puno je brže i jednostavnije, a lice izgleda prirodnije.

Sastoji se od Sculpting brush, Fan Brush i Setting brush - a.


Sculpting brush pomaže mi pri oblikovanju i naglašavanju kontura lica; kada na konture nanesem tamni puder, s njim mi je najlakše izblendati ga do savršenstva, odlično naglašava te mi se puder ne miče dalje od mjesta po kom ga blendam.




Kosi je, debeo, s mekanim dlačicama, a ponekad mi odlično posluži i za nanošenje tekuće podloge - taj posao također izvrsno radi i ovim kistom sam prezadovoljna.





Setting brush je namijenjen nanošenju highlighera. Trenutno koristim Essenceov kremasti highligher i jedino s ovim kistom mi taj highlighter dobro izgleda. Kist je manji, ali vrlo dobro služi i za korektor, a također s njim mogu nanositi tamni puder na konture lica.
 



Neovisno jel se radi o kremastim ili praškastim proizvodima, kist je odličan i mislim da ću naručiti još jedan jer se Setting brush može kupiti i odvojeno ( razlika je jedino u boji ).





Za kraj je tu Fan brush, meni potpuna nepoznanica, jer nikada nisam imala sličan kist. Lagan je, jako tanak, a širok, te oblikom podsjeća na lepezu. Koristim ga za konturiranje nosa jer je dovoljno tanak, a dobar je i za micanje viška sjenila koje nesretno padne ispod očiju pri nanošenju istog.




S njim je odlično nanositi highlighter u kamenu ( primjerice Mary Lou manizer, the Balm ) koji je sam po sebi intenzivan, a s ovim kistom se lako nanese taman dovoljno highlightera.





Ovaj set kistova sam platila oko 18 dolara što je cca 125 kuna. Najljepši su kistovi koje imam, i što je najbitnije, užitak mi je raditi s njima.



You Might Also Like

4 komentari

  1. Zaista su i prelepe i deluju savršeno, nadam se da ću ih ih se i ja dočepati jednom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam, ako dođu u tvoje ruke, javi dojmove. :)

      Izbriši
  2. bitno da si ti zadovoljna sa njima. ja ne radim konturiranje a vjerujem kako bi s ovim setom i svakom četkicom nasla i druge primjene ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imas pravo. A istina je da kistove treba sebi prilagoditi, većina njih su multifunkcionalne. :)

      Izbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images