Body&Soul

05:12

Kada je došao na police Mullera, Body & Soul je najprije osvojio srca blogerica i svih poklonika makeupa svojim kistovima od sintetičke dlake. Nisam ih isprobala, ali sam isprobala gotovo sve linije za njegu tijela. U ovom new in - u se ;

Vanile & Mandel ulje za tijelo ( cijena 2,90 eura - kupljeno na sniženju u njemačkom Mulleru za 1,90. Ovu liniju tek isprobavam. Bočica sadrži 100 ml, za početak ga koristim u dane kad mi je koža tijela izrazito suha, te ga dodajem i u kupku. Miris vanilije je intenzivan, nimalo kemijski, a ulje se u kožu jako brzo upija.

Vanile & Mandel kupka 400 ml po cijeni od 2,90 eura je prava divota za ljubiteljice kupki kao što sam i sama. Jako se pjeni, dovoljno je cca 50 ml za jednu kupku, miris je blag, ali postojan, a ne isušuje kožu. Plus, kao što sam gore navela, super je dodati i nekoliko kapi istoimenog ulja.





Orchidee & Paranuss spray za tijelo ili body mist, kako vam drago košta 1,90 eura što je cca 15 kuna i traje jako, jako dugo. Ovo je druga bočica koju koristim, tako da mi je ova linija itekako poznata. Ako volite puderaste, blage mirise, sprejeve za tijelo, ugrabite ovaj sprej ukoliko budete u prilici. Kako je ovo ipak samo new - in post neću puno duljiti, ali moje preporuke imate.

Tu je i Orchidee & Paranuss maska za lice koju jedinu iz linije nisam još probala, ali ću ju uvrstiti u neki od Empties postova.


Mišljenja sam kako drogerije poput Mullera i dm - a imaju fantastične robne marke, pa su tako Body&Soul te Balea redovito u mojim košaricama za kupnju. Pored izuzetno povoljnih cijena, daju i maksimum za potrošača, a često su takvi proizvdi puno bolji od navikanih marki.

Body&Soul nudi i kristale za kupku, losione i buttere za tijelo, gelove za tuširanje, kugle za kupku i još štošta. Svakako im vrijedi dati šansu.

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images