iHerb haul #2

13:24

Pozdrav svima. Prije nekoliko dana stigao mi je novi paketić s iHerba. Tu su i novi paketići kistova o kojima sam već pisala recenziju, a svidjeli su mi se toliko da sam ih naručila još jednom, te neke nove stvarčice koje su me razveselile.



 


Madre Labs Unscented Hand Cream with argan nut oil se već neko vrijeme na iHerbu nalazi u sekciji Trials, a platila sam ju čak 70 lipa, da, dobro ste pročitali. Inače joj je cijena nepunih 8 dolara, a za ovu simboličnu cijenu je krema praktički poklon. Madre Labs proizvodi cruelty free kozmetiku, odnosno kozmetiku koja nije testirana na životinjama i nema životinjskih sastojaka u sastavu. Krema je pakirana u praktičnu tubicu od 71 gram, i poprilično je velika, zamišljala sam ju nešto manjom. Guste je teksure, fenomenalno hidratizira kožu. Miris vas sigurno neće oduševiti, blago me podsjeća na miris octa, ali sve to zanemarim kada mi nahrani kožu ruku nakon hladnog dana ili kućanskih poslova. Klikom na link gore, pronaći ćete puno više korisnih informacija, a kako je ovo haul, odoh se posvetiti daljnim stvarčicama koje su pristigle. 






EcoTools Bath&Shower Mit je rukavica za kupanje izrađena od sastojaka dobivenih iz bambusa. EcoTools ima prekrasan pribor kako za dekorativu, tako i za svakodnevnu njegu cijelog tijela. Rukavica mi se pokazala najkorisnijom kada na tijelo pri tuširanju nanosim sapune, ali i kada za vrijeme kupke nanosim sredstvo za depilaciju, prije britvice. Mekana je, dobro upija sredstva, zapjeni i ostavlja kožu čistom. Trljanje kože njom ne obavlja piling, već nježno čisti što je odlično ukoliko imate osjetljivu ili suhu kožu.



Nubian Herritage African Black soap sam naručila potaknuta recenzijama korisnika ispod opisa proizvoda, a za svog zaručnika koji ima problematičnu kožu leđa. Prvi utisci mu se sviđaju, ali vam puno ne mogu reći jer vidljivih rezultata nema. Kod sapuna mi se ne sviđa što ostavlja prljave tragove u kadi, umivaoniku, gdje god se koristi, ali s druge strane, od sive pjene sapuna to ni ne čudi. Ima jako neobičan miris koji me pomalo podsjeća na gumene bombone.  




EcoTools dual Sided Facial Buffs su spužvice namjenjene čišćenju lica, pri primjeni umivalica. Kod ovih mi se svidjelo što su s jedne strane mekane, a s druge grube. Koristim ih isključivo za skidanje maski s lica.







Blistex ima genijalne balzame za usne, ovaj mi se posebno svidio jer ima zaštitu od sunca. Jedna sam od onih koje i zimi ponekad nosi sunčane naočale, a o jeseni da i ne pričam, pa volim i na usnama i na licu imati zaštitne faktore. Isprobala sam ga nekoliko puta, klasični balzam, sa finim mirisom bobičastog voća, dovoljno hidratizirajuć.





TheraNeem Pet Shampoo kupila sam  za našu macu ljubimicu. Rijetko ju kupamo, osim ako se stvarno puno nije umusala vani, ali isto tako sam primjetila kako jadnica ne može prestati lizati dlaku i po sat vremena nakon kupanja. Bilo je očigledno da joj smeta miris dosadašnjeg šampona za kućne ljubimce. S ovim nemam takvih problema. Naručila sam dva mala pakiranja od po 60ml, ali ovaj šampon se može naručiti i u puno većem pakiranju. Mislim da je on veliko otkriće. 




Pri prvoj kupnji na iHerbu manjoj od 40$ dobivate 5$ popusta, a pri većoj od 40$, 10$ popusta. Možete iskoristiti moj kod, a on je NHZ975.

Hvala vam na čitanju. 
Pusa svima 

You Might Also Like

0 komentari

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images